3 Kasım 2012 Cumartesi

İlyas Salman ' ın türkücülüğü nasıldır ?


İlyas Salman ' ın türkücülüğü nasıldır ? 

İlyas Salman ... Çirkin yüzlü fakat popüler olabilmiş bir aktör ... Onun hakkında çok şeyler söylenebilir ama türkücülüğü hakkında pek fazla bir bilgiye şimdiye kadar rastlamadım .
İlyas Salman ' ın sesi güzeldir . Bir lise hocasını canlandırdığı bir filminde de türkü söylemişti . Başarılı bir aktör olduğu kesin fakat popüler bir türkücü olmadığı da belli .
Onun bir klibini seyretmiştim . Filmlerinden kesitlerle birlikte ... Sesi türküye uygun . Pek fazla popüler olmasa da ayrı bir türkü lezzeti sunuyor insana .
Onu hep komedi fimlerinden tanıdım . Şener Şen ile başrolünü paylaştığı filmlerinden özellikle ... Masum insanları canlandırdı hep o . Canavarlaşan dünyada tek kalabilme savaşı veren masum bir adam rolündeydi o . Sinan Çetin ' in çektiği - adı aklıma şu an gelmiyor .- bir filmde daha farklıydı o .
Keşke türkülerini dinleyebilseydim ... Onun sesi hoşuma gidiyor . İlyas Salman kaset çıkardığı zaman almamıştım ama tekrar dinleme fırsatını bulursam mutlaka dinlerim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nevruz kelimesinin anlamı

Nevruz: Bir isimdir. Farsça’dan gelmedir. Eski bir inanı ş a g ö re, y ı l ı n ve bahar ı n ilk g ü n ü kabul edilen ve do ğ an ı n yenid...